کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317842 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

طراح ارشد HTC و ماجرای باز کردن One با ابزار مخصوص

شاید به خاطر بیاورید که وقتی HTC One به دست کالبدشکاف اعظم گجت ها٬ ifixit رسید، امتیاز ۱ از ۱۰ را کسب کرد٬ یعنی از آخر اول شد. چندی بعد بود که ifixit به گلکسی S4 امتیاز ۸ از ۱۰ را داد و در رتبه بندی تعمیرپذیری آسان٬ محصول سامسونگ رقیب خودش را با فاصله جا گذاشت.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از نارنجی؛ حالا در حاشیه یکی از مراسم های اچ تی سی در آسیا٬ طراح ارشد این شرکت نکته جالبی را افشا کرده. جاستین هانگ که شخصا طرح های دو بعدی One را رسم کرده٬ می گوید «در زمان توسعه محصول٬ تیم دیگری هم داشتیم که فرآیند تعمیر وان را طراحی می کرد٬ بنابراین هر تلفنی که برای ما فرستاده می شود٬‌ با استفاده از ابزار مخصوصی٬ قسمت (کاور) پشت بدنه را باز می کنیم تا به قطعات داخلی دسترسی کاملی داشته باشیم.»

جاستین هانگ می گوید تیم او حتی می تواند بدون کوچکترین صدمه ای٬‌ دستگاه باز شده را مثل قبل ببندد. البته که تا قبل از این تصور همه این بود که تنها راه دسترسی به قطعات داخل وان٬‌ باز کردن شیشه رویی است که کار سختی بود٬ ولی حالا می دانیم تیم طراحی اچ تی سی یک در پشتی هم برای محصول گذاشته.

البته اچ تی سی این ابزار خاص را به دیگران نداده٬‌ بنابراین اگر One دارید و می خواهید سری به داخل آن بزنید٬ ‌مخاطراتش با خودتان. آقای هانگ که با لبخند می گوید: «این کار را نکنید.»

شاید باید در بازار سیاه دنبال این آچار مخصوص بگردیم٬ یا دفعه بعد که پیتر چو را دیدیم٬ پیشش گلایه کنیم. اچ تی سی در این مورد از اپل هم سخت گیر تر عمل کرده.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15776 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1392/04/20 تعداد مشاهده: 2037
سافت گذر